torek, 15. november 2011

3, 2, 1... ZDAJ!

Nepoznavalec bi rekel, kaj za vraga odštevam sredi novembra? Ni še konec koledarskega leta, po službeni dolžnosti še tudi ni čas za odštevanje do poletnih počitnic....kaj potem odštevam? 

Polet v novo kolesarsko sezono, ki se pri meni začne novembra :). 
In vsako leto novembra najdem nov zagon, elan, za "grizenje kolen" v novi sezoni; tako nekako že zadnjih pet let. Tudi letos? 
Letos se je vse skupaj že začelo malo drugače....dejansko, če pogledam nazaj v tem letu se je moja prava kolesarsko tekmovalna sezona končala še preden se je dodobra začela. Predvsem z motivacijskega vidika. Pa ne zaradi obremenjenosti z rezultati in podobno....daleč od tega. Le vse skupaj mi je "padlo dol" po 1.maju...potem, ko so mi ukradli v bistvu novo kolo "za naslednjih petnajst let". In samo Primožu se lahko zahvalim, da sem se vsedla nazaj na kolo (beri specialko). Za tistega, ki dobi ali kupi kolo tako kot bi šel kupit štruco kruha v trgovino, je takšna izkušnja v smislu pride-gre. Zame pač ne. In tudi ko sem dobila novo-staro kolo...ni bilo isto. Tako je bilo moje letošnje kolesarsko leto, ko potegnem črto, predvsem leto "preživetja" in iskanja nove motivacije. Kljub mešanim občutkom upam, da sem pripravljena na nove izzive in neporavnane račune.
Vsak, ki štarta si želi videti cilj. Moji cilji naj bodo moje male skrivnosti, ki bodo razkrite sproti. Največjega izmed vseh pa bom razkrila že zdaj - spet najti pravi kolesarski užitek za katerega sem bila letos večinoma prikrajšana. Štart je uspel, ovire so vedno bile in vedno bodo, grem naprej, novim zmagam naproti z nasmehom na obrazu :) ...

Ni komentarjev:

Objavite komentar