petek, 3. februar 2012

Zima, zima bela....


Pred časom sem si dejala, da ko pa zapade sneg, napišem nekaj sneženega na blog. In sem čakala...na sneg. Minil je december, minil je januar, snega pa od nikoder (govorim vsaj o 20cm snega v nižinah)...in prišel je februar, z njim pa se je moja želja po snegu že počasi izpela. Zdaj ga pa res ne potrebujem več! No, snega zaenkrat še ni, prišel pa je leden veter in z njim mraz, ki ga ne maram, ker me nazebe do kosti, pa sploh nisem med najbolj zmrzljivi ljudmi, ki jih poznam. Mogoče sneg pade jutri oziroma danes ponoči, mogoče... pustimo se presenetiti. Kajti presenečenja so sestavni del življenja - lepa ali tista malo manj lepa.
In trenutno so pozitivna presenečenja velik del mojega življenja, mrazu navkjub :). Pravijo, da ko je lepo, se čas prehitro vrti in s tem se definitivno strinjam. Stvari me sicer prehitevajo, tako da jim komaj sledim, ampak meni je lepo... če tudi se mi zdi, da kdaj ne zmorem več vedno najdem še tisto malo energije za naprej - ker vem, da je življenje lahko pravljica, če si jo le narediš. 
Zato...jutri sneg ali ne, naslednji teden mraz ali ne, meni je/bo lepo, ker sama tako hočem!
Za danes dovolj filozofiranja, v tem mesecu se posvetim še kakšni bolj resni temi, takšnemu in drugačnemu športu, mogoče tudi zimskemu ter napišem kaj še o enem kolesarskem raju v Evropi...raju, kjer bi brez problema živela. Ker kakorkoli trenutno pritiska mraz, se pomlad nezadržno bliža :). 

Ni komentarjev:

Objavite komentar